Pust...

Nu känns allt bättre. Det är en tand som är på väg fram! Det känns så skönt att veta vad allt beror på! Det är en i överkäken mitt fram som är på väg. Andreas gnussade en Ipren mot tandköttet på Arvid och efter det verkar han må mycket bättre. Härligt!

Jag har inte sovit nåt än. Arvid har dock sovit 40 minuter. Men däremot har jag solat 20 minuter. Skönt! Och så har jag ätit quorn också, det var rättså gott men inga goda rapar sen... Inte likt mig att prova andra maträtter, men jag lär mig jag också tydligen. Nu har jag dessutom bara 0,6 kg kvar till min sista målvikt - jubel! :o)

Kommentarer
Postat av: elin

Grattis till dig och grattis till Arvid, nu klår han Mio!

2007-05-30 @ 15:41:05
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Jenny

Apropå målvikten: Tänkte på vad smal du var när jag såg dig på bion sist, har du lagt målvikten lägre än vad du vägde innan graviditeten? Kul att det gått så bra! Kram!

2007-05-30 @ 15:41:37
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0