Resfeber

Inatt har jag drömt en massa resa. Först och främst har jag drömt om resevaccinationen, som vi för övrigt ska genomföra idag. Det var mindre roligt, men jag antar att det går bra. Jag tröstar mig med att jag hade värkar i flera dygn och det gick ju bra tillslut - ondare kan det väl knappast bli. Tror förresten inte att det gör speciellt ont att ta sprutan, men obehagligt.

Sen drömde jag att vi kom fram till hotellet, som jag tror låg i nån mörk gränd - i Frankrike! (?!?!) Utanför dörren höll de på att spela in nån film så det sprängdes hus och folk sprang som galningar kors och tvärs. Väl inne i receptionen på hotellet hade inte Andreas och jag tillgång till nåt rum än på nån timme. Så vi fick sitta där och vänta. Den ena människan var skummare än den andra. Hittade dock en dator, det kostade 50 kr för att få surfa en timme. Så jag planerade att betala det några gånger för att kunna blogga till omvärlden. Sen minns jag inte mer.

Weird...

De har tydligen inte internet på hotellet så jag vet inte hur det blir med bloggandet, men det vore kul att kunna skriva nån gång. Någonstans borde de ju ha så man kan surfa... jaja, det visar sig! Resfebern är iaf igång - igen!

image157

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0