Sista maj

Det blev lite kläder beställt från Haléns. Får se om jag blir nöjd. Allt ser ju så bra ut på modellerna, sen när man själv ska prova blir man så besviken.

Vi har varit i Brunflo nästan hela dagen. Fast först sov Arvid närmare tre timmar - skööönt att han kan sova utan att vakna stup i kvarten igen! Stannade även kvar på middag och kom hem för en halvtimme sen ungefär. Andreas kom också hem för en stund sen efter att ha jobbat över så här inför terminsslutet. De har så få riktiga dagar med lektioner kvar nu innan eleverna slutar. Tiden går så fort!!!

Jag har ätit dumt idag. Ska göra som Elin och försöka släta ut magen istället, haha. Nej idag slank det ner kanelgifflar och skorpor i mängder, men det kändes ok ändå eftersom det gått så bra på sista tiden. Jag hoppas ändå på att nå målet inom 4 veckor. Heja mig!

Ska bli intressant att se hur det går med Arvids sömn inatt. Hoppas han är back on track igen!

Idag är det 6 år sen vi var på Bon Jovi på Stadion. Det var tider det!

image160

Kommentarer
Postat av: elin

jag hejar på!

2007-06-04 @ 09:18:40
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0