Lördag

Så var det lördag igen. Härligt med lördagar! Andreas och jag skulle egentligen gå på bio ikväll och eventuellt gå ut och äta, men nu hittade vi ingen film vi ville se så eventuellt åker vi in och käkar och sen hyr nån bra film istället. Det återstår att se.

På onsdag åker vi ner till Mathias begravning. Gruvar mig lite såklart, men det känns nog bra när vi väl är där eller när det hela är över. Det är ju aldrig kul med begravningar, men det kändes som en självklarhet att åka ner och ta ett sista farväl. Det känns för övrigt fortfarande overkligt.

Igår hälsade vi på Arvids nyaste tremänning Alexander. Han var så snäll och gullig. Innan det åt vi på Subway, himla gott. Mitt första besök där var lite sådär, men den här mackan var asa-god!

Igår somnade jag 21:20 och sov till 08:15 imorse. Sköööööönt!!! Tror jag har lite sömn att hämta igen efter veckan som gått. Missade utröstningen på Idol, men hörde att Mattias åkte ur och det gjorde inte så mycket tyckte jag. Han borde ha åkt ur före Kristoffer egentligen.

Kommentarer
Postat av: ram

Lite komiskt, vi hittade inte heller nån bio så vi har åxå bestämt att hyra film..... :)

2007-11-17 @ 12:35:38
Postat av: Carro

Va har kristoffer åkt ut? Han var ju bäst.

2007-11-17 @ 21:37:00
URL: http://mrshanning.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, tänk om ni också (Alltså Ramona OCH du) gått på Heartbreak Kid samtidigt som jag var på den i lördags.... DET hade varit kul! :D
Kramar!

2007-11-19 @ 13:04:23
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0