Coop Forum

Äntligen har vi varit på Coop i stan igen. Det var där vi handlade allt som oftast när vi bodde i Torvalla. Men nu blir det oftast Ica här hemma. Men så idag handlade vi där, blev allt lite nostalgisk.

Ikväll blir det Desperate från sängen. Frågan är om jag kommer att se hela eller råka vila ögonen i nån reklampaus och somna...

Åt förresten på mathaket på Coop idag. Jag tog Enchiladas och där ingick det lite guacamole. Tyvärr blir min mage inte så glad på mig ibland när jag äter gucca, och så även idag... :( Fast jag vet att det gör över efter en stund, tyvärr är den stunden inte här än...

Fick nyss mail från favvoföräldragruppsledaren! Så roligt! Nu var det i och för sig ett mail till en massa fler än mig, men ändock... hon fick mitt humör att stiga. :o)

Kommentarer
Postat av: elin

Hej. Min bror satte upp Jannez-bilden i somras, innan bokhyllan hamande framför. Hans kompis mamma var tillsammans med han som dog ett tag innan han dog så jag antar att Joel fick kortet därifrån.
Allt väl annars? Fortf inget IKEA inplanerat? Jag var där förra veckan och de har massor av fint julpynt!

2007-10-17 @ 11:28:51
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Jenny

Åhh, guacamole som är så gott! :D
Kram

2007-10-17 @ 13:37:41
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0