Ensam mamma söker

Kollar på söndagens höjdpunkt vad gäller tv-tittande: Ensam mamma söker. Det och Bonde söker fru är viktigt.

Arvid har lite svårt att somna ikväll som det verkar. Han är trött men verkar inte kunna somna. Vi har dock sett en tand som är på väg ut så det kanske är den som spökar. Möjligt.

Idag följde vi med mamma och pappa till tomten. Inte tomten som i jultomten. Utan tomten som i marken. Jag längtar efter jul. Från det andra till det första...: Vi följde med dem till tomten. Himla fint har det blivit, jätteöppet och fint! 

Endast sex dagar kvar tills jag blir ett år äldre. Hjälp.

Slut på reklamen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu läste jag bloggen å såg att jag kom ihåg rätt=)

2007-10-14 @ 23:18:04
Postat av: Rebban

Jag längtar också efter julen!! Och det blev inge bättre av att dom hade alla julgrejorna framme på Rusta när vi var där i lördags. Även julgrejor framme på IKEA har jag hört... Måste nog åka dit snart!

Hurra i förskott!

2007-10-15 @ 10:43:15
Postat av: Jenny

Rebban: Själv tycker jag att det är på tok för tidigt. Mitten av november tycker jag är lagomt. :)

2007-10-15 @ 15:08:22
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Linda

4 dagar kvar för mig :-)

2007-10-15 @ 21:48:09
Postat av: Rebban

Jenny: jo visst är det lite tidigt, men man kan ändå inte låta bli att längta lite när dom åkt fram!! Men själva julpyntningen av skyltfönster osv. ska inte ske förrän i november!

2007-10-16 @ 09:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0