Halv dag som mammaledig

Igår hade jag en halv dag som mammaledig. Andreas åkte till Uppsala vid lunch så då tog jag över ansvaret. Först var vi till Elin och Mio och hälsade på. Det var riktigt trevligt, och kul att se Arvid och Mio leka på ett annat sätt nu än för två månader sen. Eventuellt kan jag lägga in lite bilder imorgon, annars - kolla in Elins blogg.

Sen åkte vi till Maggan & Åke med alla barnen. Carolina och Linn, Elin och Olivia var också där och vi beställde pizza. Arvid och Martin lekte jättebra. Riktigt trevligt det med.

Imorse kom Rebban och Ramona tidigt som sjutton hem till Arvid och mig för att gå på morgonpromenad. Även det var himla trevligt! Jag fick en jättefin Bruka Design-skål i födelsedagspresent och vi åt frukost, kollade på kort och surrade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0