Rappakalja

I tisdags var Hanna och jag på scrapbookingkurs. Himla kul var det. Jag har ju hållt på ett tag, men aldrig gått nån kurs, så det här var riktigt kul. Fick en massa inspiration också så jag måste gå på Syssla nån dag... :o)

Igår hade vi brandutbildning på jobbet. Ledaren tyckte att jag släckte Hugo (docka...) exemplariskt. Kul kul! Sen fick jag höra av prod.ledaren att jag var bra (tydligt skrivet, osv.) på att packa lådorna på jobbet som våra fakturor ligger i. Med anledning av denna tur så fick jag för mig att jag skulle vinna på Lotto. Men tydligen var det fel.

På kvällen kom Johannes, Ida-Maria, Daniel och Anna på middag. Sen spelade vi Rappakalja. Jag vann. Vet inte om det är så positivt egentligen...måste betyda att jag är bra på att prata strunt. Jag vann turligt nog precis när Bonde söker fru började så vi kunde se det. Det blev mycket skratt igår, helt galet är det att både spela Rappakalja och se Bonde söker fru samma kväll...

Idag fick vi bullar på jobbet. Himla schysst! Det hela berodde på att cheferna i Sverige var hos oss idag och hade möte. Kanelbulle, krämbulle eller wienerbröd fick man välja på. Jag valde krämbulle...tyvärr vägde den ungefär 18 kg så det var onödigt mättande. Livet är hårt. :oD

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dagens krämbulleproblem... :D
Snart är det Skalet? Du vill inte med....? ;)
Va mysigt det verkar med parkväll med sällskapsspel. Väldigt vuxet och ungdomligt på samma gång...
Hjälper du mig med hårproblemet på bloggen?
Kram o trevlig helg!

2007-10-25 @ 22:48:05
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0