Snott

Snott från Sara.

Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
Ålder = mammas ålder
Yrke = pappas yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssande på

Jag heter Elisabet Mattsson och kommer från Lugnvik. Jag är 54 år och jobbar som arbetsmiljöinspektör. Mina intressen är ormar. Jag har inga barn och har inga planer på några heller för tillfället. Mitt hår är blått och mina ögon är jeansfärgade. Jag bara älskar techno. Min idol är Anders Eldeman på Melodikrysset.

Haha, roligt!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahha, älskar din ögonfärg!!! :D

2007-10-28 @ 20:02:04
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0