Allergikoll

Idag har vi varit på sjukhuset med Arvid. Efter kallelse. Inget akut alltså. Det var dags för en ny allergikoll. Så jag var borta från jobbet några timmar över dagen. Först var det pricktest och det visade inget. Sen kom vi in till en supertrevlig kvinnlig läkare. Hon tyckte att han hade växt väldigt bra, 4 cm sen i juni, och såg ut att må väldigt bra. (trots att han för tillfället var övertrött) Hon tyckte också att vi skulle prova att ge honom nåt med mjölk i, om vi själva ville. Och det vill vi. Så ikväll har han fått en våffla. Vi får se om han spyr nånting eller om det går bra. Det är nu tio minuter sen han åt den och än har inget hänt.... Peppar peppar....

Nåt som var extra roligt var att Arvid tog för sig i lekrummet på barnmottagningen och var nyfiken på de andra barnen och vad de hade för sig för skoj. Det var lite si och så med det för några månader sen. Gulliga unge!

Missade bussen från jobbet när jag skulle hem idag. Klantigt. Men jag var ju tvungen att gå på toa först. Dessutom gick bussen tidigare än vad jag blivit upplyst om så det är inte helt och hållet mitt eget fel. Faktiskt. :)

Kommentarer
Postat av: Kattis

HOPPAS att det gick bra med våfflan! Håller mina tummar. :-)

2007-09-17 @ 19:32:36
URL: http://kalovi.blogg.se
Postat av: Kattis

HOPPAS att det gick bra med våfflan! Håller mina tummar. :-)

2007-09-17 @ 19:32:43
URL: http://kalovi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0