Brandlarm

Fika vid cafédatorn. Vi har nyss haft brandlarm här på jobbet. Alla fick gå ut. Det lustiga var att vi inte fick gå ut. Men tillslut så. Vet inte varför. Jaja, kände igen en av brandmännen iaf. Av detta larm lärde jag mig att jag borde ha bilnyckeln på mig. Inte i skåpet. En varm jacka på mig. Inte i skåpet. Helst ett par duntofflor på mig. Inte i skåpet. Fast jag har ändå inga...

Arvid har inte spytt än. Andreas har inte ringt och sagt det i alla fall. Han (Arvid) hade fått lite mjölk att dricka till lunchen.

Notering: 31-åringen har beräknat BF imorgon! Det kan bli riktig action av det där kalaset. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lätt att vara efterklok... :)
Är du hemma onsdag kväll? Eller i helgen på dagen? Är hemskt så nyfiken på hur ni bor... :)
Kram

2007-09-18 @ 15:12:43
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Carro

Tror nog att du smygsurfar på jobbet allt=) Många fina kort att beskåda nu såg jag, får som tur är surfa obehindrat på mitt jobb medans jag svarar i telefon men tyvärr så är just alla bloggar spärrade på jobbet så jag kan inte läsa såna på dagarna, är så less på da´torer när jag kommer hem så då vill jag inte)= Men nu har jag fått en laptop så jag ligger i soffan hela kvällarna å spanar runt på nätet=)

2007-09-18 @ 18:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0