Flexledigt

Idag hade vi ganska lite att göra på jobbet. Därför flexade jag ut redan kl 13! Jihooo, det var ljuvligt. Fast konstigt nog känner man sig skyldig på nåt sätt. Som att man gör nåt förbjudet. Men det gick bra. :) Andreas o Arvid kom och hämtade mig, vi tankade och åkte in en sväng på Bonus för att kolla en lampa som jag (trodde att jag...) ville ha. Det blev ingen lampa, den var inte alls som jag tänkt mig.

Sen åkte vi hem och gick på öppna förskolan i Brunflo. Det var himla trevligt. Arvid hittade många roliga leksaker. Bland annat en plast-vetelängd som han gick omkring med överallt. Bagare månne?

Sen åkte vi till flygfältet och åt middag - sallad. En himla mysig flextid. :)

Loppisbordet på söndag är avbokat och det känns bra. Jag skulle kunna samla ihop fler tänkbara säljobjekt innan jag skaffar ett bord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0