Idol 2007

Jag sitter och kollar på Idol. Tycker att den här Andreas är jäkligt cool. Roligt att han kom med, det hade man inte trott där i början med den frissan. :)

Idag har jag varit extra trött på jobbet (igen). Den här gången berodde det förmodligen på att jag lade mig onödigt sent igår. Förra omgången av min otroliga trötthetsperiod så berodde det troligen på förkylningen som hägrade. Den verkar ha svårt att ge med sig förresten, jag kraxar på för fullt fortfarande.

Carolina Gynning är ju också en hemskt rolig person! Roande prick!

Igår var vi på Rödön o flukke peran. Sen var det surströmming. På kvällen kom Jenny och hälsade på oss. Himla trevligt var det.

Det där med Telia är lite skumt... De skjuter fram datum för fixandet hela tiden. Störigt. Hoppas det blir bättring bara, när det nu ska ske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0