Inget Ikea

Det blev inget Ikea. Dels för att jag inte känner mig alldeles hundra frisk. Dels för att vi trots allt inte har annat än sparpengar för tillfället. Vi skulle åka till Jysk istället för att se om vi skulle köpa en apotekardisk. Den såg jättebra ut så vi gick till kassan. Då finns det ingen till oss. De hade 6 på lager, men de var bokade. Och så var det en massa folk i kö på kommande också. Suck... Men vi står i alla fall på kö vi också nu...

Besviken och bedrövad ville jag åka till Fresks och köpa färg till ett byråprojekt jag klurat på ett tag. Men när vi kom fram stängde de precis. Ännu mer besvikelse och bedrövelse! Så vi åkte till Lillänge och köpte färg på Rusta istället.

Satan i gatan vad det blåser! Så deprimerande.

Ska se Svensson Svensson om en halvtimme, får se hur det är nu för tiden.

Nån som hört på radion idag?
Det är nu vida känt att Telias trådlösa bredband har problem. Mååånga med oss har problem alltså. Jippie. Inte så kul i och för sig. Men skönt att veta att vi inte är ensamma. Och att det kanske går att fixa. Yeyyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0