Löööördag

Shit vad lördagar är härliga! Och för den intresserade så är jag i tidningen i den där gratistidningen 100%Östersund. Det handlar om när storchefen besökte oss på jobbet förra veckan. Jag har grön tröja o syns strax nedanför chefens ena axel. Värsta kändisen! ;)

Igår var Arvid på sin första hockeymatch. Han verkade riktigt fascinerad. Och ismaskinen var extra spännande. :)

Idag har Arvid o jag varit på en härlig höstpromenad.

Jag är evigt tacksam för den sovmorgon jag fick ända till kl 09 imorse. Såååå skönt! Igår kväll somnade jag framför tv:n 21:30, så nån större sömnbrist borde jag inte lida av...

Kommentarer
Postat av: ram

Blir nog en hockeykille av Arvid, nya foppa kanske :)

2007-09-23 @ 11:27:29
Postat av: Jenny

Tack för kaffe, morötter och trevligt sällskap. Nån gång måste jag bjuda igen! :) Kram!

2007-09-23 @ 23:08:31
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: elin

Ska stjäla en 100% så fort jag får chansen, en sån kändis vill man ju bara inte missa!

2007-09-25 @ 18:22:00
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0