Lördag igen

Så var det lördag igen då. Det är inte klokt faktiskt. Tycker inte jag gör anant än att vakna på lördagar. Jo där ljög jag. Tycker det är ofta som måndagsmornar inträffar också. :oP

Idag fyller Andreas farmor 98 år. Det är nästan en evighet. 98 år.

Internet är inte fixat än. Alltså, det funkar ju men inte som vi vill. Vi blir nerkopplade ideligen. Vi hoppas att det är själva modemet det är fel på så att vi får ett nytt fräscht (och fungerande förhoppningsvis) modem. Håll tummarna...

Jag har varit uppe med Arvid nu på morgonen. Han är så himla go! Nu har han dock lagt sig för att sova igen så jag borde väl göra nåt vettigt. Det här är vettigt. :oP

Igår kom Andreas o Arvid och hämtade mig på jobbet och så åkte vi för att gå på höstmarknaden på stan. Inte så hejsan. Jo sällskapet var det bästa, men höstmarknaden var som alla andra år fast lite mindre. God stut med renkött och pepparrot iaf! Det har nog blivit en ny tradition...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0