Me want surfa!!!!!

Jag längtar och saknar att kunna surfa obehindrat. Utan avbrott. Snabbt. Så nu är jag hemma hos mina föräldra och surfar. Det var här jag passade på att lägga in bilder i fredags också. Undrar om det kan vara värt att ligga ute med extra pengar för att få just snabb uppkoppling. Fram tills bindningstiden för det trådlösa är slut åtminstone. Tål att tänkas på.

Livet rullar på. Fast idag var det apigt jobbigt på jobbet. Inte för att det var nåt extra krävande. Snarare att jag var dödstrött. Extra dödstrött. Hoppas på bättring. Men det känns ljusare i och med att det faktiskt redan är onsdag imorgon. Ett steg närmare helgen hela tiden. Jabbi.

Arvid har lärt sig flörta. Farligt. :oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0