Back on track

Äntligen går det att blogga och läsa bloggar igen. Yeyy!

I lördags var Maggan, Åke och barnen här. Vi hade mycket trevligt. Arvid och Martin leker så bra och verkar gilla varandra. Arvid lärde sig att säga Martin också. Eller "Lartiiii" var det mer... :o)

I söndags var jag, Andreas och mamma på Boda Borg större delen av dagen. Tog inte mindre än åtta stämplar och det är rekord för mig. Blir dock lite förbannad på att vi inte kunde klara en viss bana. Men då har man ju å andra sidan något kvar... Himla roligt var det i alla fall!! Arvid var hemma med morfar och lekte. :o)

Vi har nu bytt arbetstider på jobbet. Det känns rätt bra faktiskt. Tyvärr blir Arvid lidande av det eftersom jag hämtar honom minst en timme senare varje dag. Men å andra sidan verkar han trivas fantastiskt bra på förskolan så han lider nog inte alls egentligen, när man tänker efter. Det är nog mest vi som tycker det känns dumt. Man vill ju hinna träffa honom så mycket det går varje dag såklart.

Men nu är det bara 2½ månad kvar, sen tar jag semester i väntan på födseln... (pust!)

Kommentarer
Postat av: ramona

2½ månad kvar :(
sen försvinner du från jobbet
va ska jag ta mig till.....
Kram

2008-04-01 @ 21:01:11
Postat av: Linda

Jag har 2 månader kvar :)

2008-04-02 @ 06:08:54
Postat av: Rebban

Du aktade väl huvudet?? =D

2008-04-02 @ 10:04:13
Postat av: Ram

ja hon borde inte ha glömt det ;)

2008-04-02 @ 17:46:13
Postat av: elin

vad duktig du är som lyckades få så många stämplar trots ditt tillstånd!

2008-04-03 @ 14:24:20
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: elin

Dax för ny magbild nu kanske?
Föreslå en dag du för Carrobesök så är jag på! Har skola 22 och 23:e så helst inte då och helst en eftermiddag så jag hinner plugga innan (antar att du jobbar också...).

2008-04-03 @ 18:38:43
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0