Fin klänning

 Den här klänningen tycker jag är himla gullig. Kanske man kan klä Arvid i klänning? Näe jag tror inte det. Rosa ja, men inte klänning.

Arvid och jag har kollat på slutet av "Skrållan, Ruskprick och Knorrhane". Han verkade mycket intresserad och det gläder mig. :o) Igår var det "Rasmus, Pontus och Toker" som jag såg miljarder med gånger när jag var liten. Vet inte varför, men den spelades över nån gång i min ungdom vilket jag ångrat. Men så fick jag se den igår igen. Mycket nostalgiskt.

Idag när Arvid sov sin förmiddagslur så började jag röja i arbetsrummet och fick faktiskt lite gjort. Men det lär ta tid... Har vunnit några auktioner på Tradera också. Lite die cuts-bokstäver (tror det heter så...är lite ny i det fallet) som kan vara bra att behöva i min kortverkstad. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0