Hormonrand

Igår sov Arvid till klockan nio på morgonen!!! Jihooooo!!! Fast han var vaken vid 05:20 när jag var upp på toa. Då låg nappen på golvet , han själv satt i sängen och såg rättså pigg ut. Så jag gick in och gav honom nappen, sen fick han ligga och surra en stund och tillslut somnade han. Till nio alltså! Helt underbart! :o)

Idag blev det plötsligt måndag igen. Konstigt. Helgen har passerat utan att jag knappt märkt nåt.

Elin har rätt, det är hög tid för en magbild. Men idag ids jag inte ta nån, har "fel" kläder på mig. Och det är ett stort projekt att byta. Men det kommer...

Har börjat få en hormonrand på magen nu. Mycket svag, men ändock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0