Sakta men säkert?

Tror att det går åt rätt håll med Arvids sjuka. Men han har varit riktigt trött idag och äter fortfarande inte så jättebra. Feber hade han inatt igen, men då fick han ingen Alvedon för han kändes inte lika tokvarm som förut. Så inatt har jag sprungit fram och tillbaka mellan sovrummet och Arvids rum maaaaassor med gånger när han varit ledsen, frusit, svettats, velat ha saft, osv... Mellan varven drömde jag en massa konstigt när jag sov, ungefär hälften av drömmarna var mardrömmar och andra hälften var bara skumt i största allmänhet.

Mamma kom hit idag och vi tog en promenad med Arvid i vagnen ner till affärn. Nu har mamma åkt hem igen och Arvid har lagt sig för att sova lite. Hoppas han sover en längre stund för han behöver verkligen det. Jag borde lägga mig och vila också, men jag "måste" ju surfa lite först. :oP

Härligt väder i flera dagar nu, och det har kommit upp fina knoppar i rabatten! :o)
 Knoppar från i lördags 19 april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0