Uscha

Stackars lilla sjuklingen är så tussig! Nu ligger han här på soffan och har precis fått Alvedon, han är så tussig att han somnade när han kollade på Nalle Phu! ;o)

Natten gick ganska bra, han vaknade vid midnatt och hade feber så jag tog med honom ner och gav honom Alvedon. Efter en timme lade vi oss igen och han somnade och sov till 07. Då hade han feber igen. Verkar som det aldrig tar slut. Jag packade ner honom i vagnen framåt 11-tiden och gick till Apoteket för att köpa mer Alvedon och även en en sväng till affären. Vi tyckte nog båda att det var riktigt skönt att få andas lite frisk luft.

Jag vann fyra auktioner på Tradera igår. Tjoho!

Nu kommer lite bilder, blandad kompott från en tid tillbaka...
  Från i påskas...
   Första varma vårdagen (fast sen blev det vinter igen...)
 Det är bra att städa efter sig när man spillt mat
 Arvid myser med hunden "Hund"

  "Kooka moat", bäst att blåsa när det är varmt...
 Kortet jag gjorde på kursen
   Arvid med nya stövlarna + en närbild


Kommentarer
Postat av: elin

Åh vilket snyggt kort! Och snygag stövlar till en liten snygging. Det blev mycket snyggt nu...

2008-04-21 @ 16:10:13
URL: http://bolebos.blogg.se
Postat av: Ramona

Kortet va grymt fint, bra jobbat tjejen ;)
Han va då för go när han myste med hunden..
Hoppas han kryar på sig fort.
Kram

2008-04-21 @ 19:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0