Bankbesök

Idag blir Arvid 25 månader. Hurra! Igår blev Johanna 3 veckor. Hurra!

Idag har Andreas, jag och Johanna varit hos banken och pratat konton, sparande och lån. Får se om vi ska köpa oss en större bil så vi får plats allihop. Mamma var barnvakt till Arvid för vi misstänkte att han inte skulle uppskatta att följa med oss på bankbesök... :o)

Mjölkstockningen är mycket bättre. Alldeles hundra är det inte, men nästintill i alla fall. Trodde aldrig det skulle ske...

Imorgon börjar vardagen igen, Andreas börjar jobba. Men det ska bli toppenbra att han ska vara föräldraledig med Arvid en dag i veckan från och med september. Det blir toppen! Får se vilken dag det blir bara, om det passar ihop med de dagar det är öppet på öppna förskolan, osv.

Arvid mår bra och Johanna mår bra. Alla mår vi bra. Jag var till och med utvilad idag när jag vaknade.........kl 09:30!!!!! Skönt att sova så länge. Ammar visserligen på nätterna så jag sov ingen sammanhängande sömn, men det lär nog dröja länge innan det blir en hel natts sömn. Tydligen så var det vad jag behövde i alla fall - att få sova länge på morgonen.

Idag kom Carolina och Linn och hälsade på med gröt, det var trevligt. Igår var Jenny och Per med barn här med gröt också, det var också himla trevligt. Övrigt som hänt kan jag inte komma på riktigt. Jo förresten, vi har köpt en dagisvagn till Arvid som han kan ha att sova i på förskolan. Hoppas han gillar den!

Nu är det dags för middag här, jag är asigt hungrig och Johanna sover så det gäller att passa på.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!



Roligt att läsa vad som händer i era liv! Isak blir lycklig varje gång det kommer nya bilder på Arvid. Han säger att han lekt med Arvid om man frågar vad han gjort på dagis. Så han längtar nog tills han kommer tillbaka!



Ha det så gott så hörs eller ses vi!

2008-08-12 @ 20:01:51
Postat av: Linda

Redan 3 veckor...Tyckte nyss jag läste att hon hade kommit till världen :-) Ja, tiden går fort!

2008-08-12 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0