Dääääns

Igår överraskade Andreas och jag oss själva! Vi åkte på dans! Jannez på Folkan var det. Det roliga var att det var Andreas förslag för några veckor sen. Jag har aldrig ens tänkt tanken eftersom Johanna ammar så man inte kan åka bort sådär. Men vid närmare fundering så insåg jag att det visst skulle funka. Så farmor och farfar kom hit och barnvaktade, Johanna somnade strax före 22 efter två amningsomgångar. Så vi åkte strax efter att hon somnat.

Dansen var jättekul! Precis som förr - samma folk och samma låtar (Jannez...)! Haha! Eller många nya ansikten såklart, men de "vanliga" fanns också på plats så det kändes tryggt och hemtamt.

Här hemma hade allt gått bra. Arvid sov hela tiden, men honom var vi inte oroliga för heller. Det vi var oroliga för var att Johanna skulle vakna och inte somna om förrän hon fått amma igen... Hon tar ju inte flaska... Men hon hade vaknat två gånger och då hade farmor tagit upp henne och vaggat henne lite så hade hon somnat igen. Grett!

Tänk vad mycket vi var ut på dans förut! Minst en gång i veckan! Vi funderade över när vi var iväg sist, och kom fram till att det kunde tidigast ha varit 2005...


Slutligen lite bilder på barnen...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh... Nostalgi!

För mig blir det någon annan gång, förhoppningsvis rätt så snart. Men grymt skoj att ni tog er ivåg och jag hoppas att ni fick blodad tand! :)

Kram!

2008-12-30 @ 09:13:17
URL: http://jennysundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0