Dagen efter

Julaftonen flöt på bra.
Efter Kalle (som jag såg på alldeles själv, rätt mysigt faktiskt) så väckte jag resten av familjen och sen åkte vi till mina föräldrar på julfirande. Jag, Andreas och barnen, mamma, pappa, Eka, Vidar, Håkan, Martin, Christoffer och Robin. God mat och nyfikenhet på julklapparna...(mest från min sida). Såg sista avsnittet av julkalendern strax innan tomten kom. Arvid var inte alls rädd, mötte till och med tomten i dörren och bjöd in honom till vardagsrummet. Men något kort ville han absolut inte vara med på med tomten. Han blev lite avvaktande... Johanna ställde dock upp. Eller jag vet inte om hon ville, hon fick göra det ändå - hon kan ju inte prata. :oP

Många jättebra presenter fick vi allihop!! Tack så mycket!!

Idag är vi lite trötta. Jag ska strax gå och lägga mig och sova en stund jag också, men tänkte blogga medan jag försäkrar mig om att Johanna somnat någorlunda djupt. Inatt sov hon förresten i sin egen säng hela natten, skönt! Vi somnade vid 23:30, sen åt hon kl 04 och kl 07 (sen fick hon ligga hos mig). Låg kvar och drog oss till 08:30 innan vi klev upp. Då hade Andreas och Arvid redan klivit upp och satt och myste till barnprogram på tv.

Har renskrivit på dator vad vi fick i julklapp och även tagit kort på barnens presenter (förutom de tre jag glömde...). Skönt att ha det gjort innan de sprids ut över hela huset... :o)


Kommentarer
Postat av: Anna Englund.

God jul! Låter som ni har haft en magisk jul. :) Jätte mysigt med bilderna på era barn :) Det blir så varmt o julig på en gång då man får se barnens förväntansfulla glittrande ögon.. Ha en god fortsättning! :D Hälsa familjen, kram Anna

2008-12-25 @ 21:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0