Mitt 2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Födde barn den "vanliga" vägen

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några vad jag kan komma ihåg

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Än är inte året slut (Elin...) men förutom mig själv så fick Johannes och Ida-Maria sin Axel, Bengtsson o Johan fick en son, Linda o Henke en dotter och Ida och Fredrik också sitt andra barn

Dog någon som stod dig nära?
Näe

Vilka länder besökte du?
Inga andra än Sverige

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Näe jag tror inte det, jo mer sömn!!

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
9 januari när Andreas och jag firade 10 år och Arvid hade sin första inskolningsdag på förskolan
12 juli när Arvid fyllde 2 år
22 juli när Johanna föddes

Vad var din största framgång 2008?
Var väl att jag födde barn igen då

Största misstaget?
Att jag inte kunde låta bli sötsaker under graviditeten

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inga brutna handleder eller nåt

Bästa köpet?
Bilen!

Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen... annars är det barnen :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Morgonen när Johanna föddes och alla andra dagar med barnen såklart

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Förmodligen "Hjulen på bussen snurrar runt runt runt, runt runt runt, runt runt runt, runt runt runt, runt runt runt, runt runt runt......." (Arvids nya favvolåt)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare i början av året pga alla hormoner, men gladare sen

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit på promenader

Vad önskar du att du gjort mindre?
Gråtit över spilld mjölk, det är ju bra onödigt egentligen

Favoritprogram på TV?
Bonde söker fru, Morden i Midsomer

Bästa boken du läste i år?
Tror inte jag läst en enda... mest korta artiklar i tidningar

Största musikaliska upptäckten?
Arvid spelar munspel

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Gröna Crocs, bland annat!

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var på babysång på förmiddagen, Arvid på förskolan. När Andreas kom hem åkte vi till stan och åt på Sibylla. Firade mer dagen innan. :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tror knappast det, jo att jag hade kunnat vinna lite pengar på Lotto 

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Mysbyxor och sunkig t-shirt

De bästa nya människorna du träffade?
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0