Sista dagen för i år

Nya kläder - Arvid borrar - Arvid borrar mer - Johanna

Igår hade vi besök av Dan och Hanna. Mycket trevligt, trist att de ska flytta men kul för dem såklart. Det låter riktigt spännande!

Efter att Arvid hade sovit lunch så åkte vi till Lillänge för att handla inför nyårsaftonen (idag). Andreas och Arvid gick in på Djurmagazinet för att köpa växter till akvariet medan jag och Johanna gick in på Apoteket. Eftersom det gick så fort inne på Apoteket så gick jag in på Lindex en sväng mest för att kolla. Det resulterade i att jag otroligt nog hittade overaller till Arvid! Hade gett upp hoppet... Så jag ringde dit Andreas för smakråd och vi bestämde oss för en. Toppen!! Johanna fick en fin body också.

Ikväll ska vi åka till Maggan & Åke och barnen för att fira in det nya året. Det ska bli så kul! :o)

Kommentarer
Postat av: Rebban

Snygga skyddsglasögon!!

2009-01-01 @ 20:43:51
Postat av: Annica

Hihihi...va söt dom är!

2009-01-01 @ 23:10:23
URL: http://ankos.blogg.se/
Postat av: E

Måste bara få säga... Söta ungar! :)

2009-01-05 @ 12:35:22
URL: http://drugsdontwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0