Ännu en helg snart slut

Vi åkte in och kollade på ljusspelet på Rådhuset i fredags. Över förväntan måste jag säga! Jag som var mycket skeptisk och tänkte "vad kan man tänkas hitta på av det där..." blev glatt överraskad. Himla häftigt var det!

image327
Bild hämtad här


Igår var vi hos Maggan & Åke och alla barnen. Himla trevligt hade vi. Åt pizza, lekte, kollade på Melodifestivalen och åt en massa gott snacks. Arvid och Martin hade så roligt! Arvid somnade i vagnen ute när det var läggdags, men vaknade vid 23-snåret och sen ville han vara uppe och umgås tills vi åkte hem. :o)

När vi kom hem vid midnatt så fick jag nåt tokryck och började städa. Jag vet inte vad som flög i mig. Skumt. Tyckte det var så märkligt att jag avslutade det hela och lade mig istället.

Vaknade imorse vid 07 av att det fullkomligt forsade blod ur min näsa! Otäckt, men efter kanske tio minuter var det stopp. Fick sova ända till 09:30 sen - härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0