Föräldrapenning

Jag sitter vid min gamla utslitna långsamma dator. Anledningen är att jag ska begära föräldrapenning för den period jag var hemma under inskolningen. Sent må tyckas, men e-legitimationen på vår dator har av någon anledning inte fungerat så nu provar jag med min gamla dator och här går det bra.


Jag ska hämta mamma o pappa på tåget idag men det är något fel efter vägen så de ska få åka buss någon sträcka, så det blir försenat. Men jag har ändå inget för mig så det gör mig inget.


Arvid har blivit sjuk. Som vi misstänkte så var det en förkylning som var på väg att bryta ut. Så han har feber, hosta och snorar. Efter lite Alevdon så piggnar han på sig. Han verkar dessutom gilla den flytande Alevdonen, tror det var svartvinbärssmak på den. Så det gäller att gömma undan den... Himla mysigt är det i alla fall när han är sjuk (förutom att man självklart tycker synd om honom) för han blir extra kramig och gosig. :o)


Tänk så man kan bedra sig... E-legitimationen har lagt av och även hela internet. Jag kan med andra ord inte ens publicera det här... Läge att kopiera texten då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0