Hemma igen

Igår var jag på Bodaborg med Andreas familj och svärmors jobb. Andreas skulle vara kvar på sjukhuset så han missade även middagen. God tacobuffé, men lite besviken på köttfärsen och såklart tog jag guacamole och fick ont i magen. Men jag älskar ju gucca, det är en mycket dålig kombination...

image316

I början gick det lite halvklent, men sen rullade det på och när kvällen var slut hade vi fått fem stämplar. Det bästa var en bana vi tog som killarna inte tog (vi körde tjejerna mot killarna) så då kände vi oss mycket nöjda. :oP

Arvid var hos mormor och morfar och när jag sen kom dit igen efter Bodaborgäventyret så bestämde vi att han fick sova kvar där. Någon längre sovmorgon fick jag däremot inte imorse, vaknade 07:30 av ett sms och sen var jag pigg. Fram på eftermiddagen ringde Andreas och berättade att vi kunde komma och hämta honom efter lunch. Jippie! Så Arvid och jag åkte iväg och hämtade honom på hospitalet. Nu ligger han (Andreas alltså) och sover. Stackarn är alldeles slut och har såklart ont i såret, men det går i alla fall framåt så det är bra.

Ikväll blir det med ompysslande och melodifestival. :o)

Kommentarer
Postat av: Rebban

Shit vilken drama det ar bara for att man lamnat landet!!

Passar pa att skicka vykort fran thailand =), det ar varmt och soligt, 30 grader. God mat, varmt vatten och trevliga manniskor. Vi har det toppen med andra ord!!
Halsa A & A! Kram Reeban och Daniel!

2008-02-10 @ 11:04:02
Postat av: Jenny

Tack söta Stina för grattiset! :)
Fasiken, det skulle vara värsta mardrömmen om jag var dålig av guacca, det är det godaste som finns! :D
Kram!

2008-02-11 @ 22:51:25
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0