Några dagars uppdatering

Egentligen tror jag inte att jag har så mycket att skriva, men det vore ju hemskt. Vill ju uppdatera bloggen ändå.

Det gick mycket bra att jobba de tre dagar det blev den här veckan. Mycket trött har jag varit, men det är trots allt skönare att jobba än att vara hemma och vara sjuk.

Arvid brukar vilja sjunga "En kulen natt" nu. Han sjunger "Napp napp napp" och det betyder att han vill att man ska sjunga den och göra rörelser. Han är så gullig!

I onsdags var vi ut på lunchen för att fira att Gunilla fyllt år. Det blev en lunch på Pause och det var mycket gott!

Trist att "På spåret" är slut nu, vet inte om det är så kul att se "Så ska det låta" direkt. Och "Let's dance" tycker jag kan vara lite trögt ibland. Men men, det återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0