Steg framåt

Arvid vaknade inatt vid 01:30 så jag gick upp med honom. Gav honom lite mer Resorb (kanske lite för mycket, måste ju späda ut den med äppeljuice också, annars dricker han den inte) men han spydde upp den efter en stund. Sen fick han Resorb i omgångar och det fick han behålla. Han ville dessutom bara ha mer och mer och mer men han fick acceptera ett nej och fick små omgångar var femte minut istället. Somnade igen kl 03 och sen sov han till - TIO!!!!

Nu verkar han må mycket bättre, han är inte lika hängig och han har fått i sig en hel del Resorb +två tuggor av en hårdbrödsmacka. Nu leker han dessutom igen, det gjorde han inte igår.

Kommentarer
Postat av: elin

Hoppas han kryar på sig snart så du kan gå tillbaka till jobbet =P

2008-02-22 @ 12:17:52
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Annica

Skönt att han är bättre! =) Ja, jag är såå glad över dom här biljetterna!!Tror jag drömmer.. Du, jag gjorde det där look alike grejen..men hur fick man över det till ett inlägg! När man sparat det, så kunde man bara välja en massa konstigt!!?????Typ att det skulle sparas i myspace och sånt??Kram kram

2008-02-22 @ 13:37:45
URL: http://ankos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0