Ultraljudet!

Någon dag när skannern verkar vilka bli ikopplad så ska jag skanna in en ultraljudsbild. Men än så länge får ni hålla tillgodo med vad jag skriver. :oP

Mamma kom för att vakta Arvid som är hemma även idag. Han har känts varm även idag, hostar sådär otäckt, och snorar (tur att han är superduktig på att snyta sig!) så han får stanna hemma imorgon också.

Lite nervöst var det inför sjukhusbesöket eftersom jag inte känt så mycket fosterrörelser som jag hade hoppats. Men ganska snabbt såg jag en liten en som låg där inne och hjärtat slog. Skönt! Det var en mysig stund och vi fick fyra fina kort med oss därifrån. Det tidigare datumet vi fått var 13 juli, men nu blev vi flyttade till 11 juli! Snacka om att hamna farligt mycket kring Arvids födelsedag - han fyller år 12 juli!

Eftersom min förra förlossning var som den var och Arvid var ganska stor när han föddes så kanske de ska hålla lite extra koll. Eventuellt kan det bli någon extra koll när jag har två veckor kvar till BF, och är den här bebisen också stor så kanske jag blir igångsatt tidigare. Så vi får väl se...

Efter denna höjdpunkt på dagen så gick vi på stan. Jag provade jacka och köpte! Jag fick halva jackan av mamma i alla hjärtansdagspresent - TACK så mycket!!! Köpte även nytt duschmunstycke och lite batterier på Clas Ohlson. Sen åkte vi till Edenbos och fikade, en tradition vi har efter att ha varit på ultraljud. Efter det handlade vi sallad på Daffys och åkte hem för att äta medan mamma och pappa åt hämtpizza. En efterlängtad middag eftersom jag längtat efter sallad från Daffys flera veckor nu. Vet inte varför, det kanske är en slags craving. Precis som att jag börjat tokgilla kiwi nu...

Kommentarer
Postat av: elin

Du kan ju fota på bilderna och lägga in dem på så vis! JAG VILL INTE VÄNTA!

2008-02-13 @ 18:48:24
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Sofia

Åh, förstår att ni haft en härlig dag idag. Kul att höra att allt gått bra. Datumet ligger som du skriver väldigt nära Arvids födelsedag. Rätt häftigt hur det kan bli ändå.
Kram Sofia

2008-02-13 @ 20:42:42
URL: http://svensberg.blogg.se
Postat av: Carro

Hoppas verkligen denna förlossningen går bättre, men den andra brukar ju vara smidigare. Ska ni kolla könet?

2008-02-14 @ 13:12:16
URL: http://mrshanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0