9 januari 1998 - 9 januari 2008

♥ ♥ ♥

Det blev en trerätters till middag. Jag överträffade mig själv vad gäller huvudrätten. Till saken hör att jag inte är någon större matlagare. När det gäller kött är det Andreas som får "äran" att tillaga den för jag vet för det första inte hur man gör och för det andra är jag rädd att misslyckas. Men så idag så köpte jag fläskfilé och fick till den supergod! Jabbi!

Så dagens 10-årsjubileumsmiddag bestod av:

Förrätt
Toast med nån röra av c.f., rödlök, paprika och gräslök

Varmrätt
Fläskfilé med potatisgratäng, bea och sallad

Efterrätt
Exotisk fruktsallad med glass

Nu är dagen slut och jag ska lägga mig. Imorgon är det ännu en dag på förskolan. Den här gången ska jag försöka komma ihåg att ta tid hur lång tid det tar att gå dit.

Kommentarer
Postat av: Carro

Nä fy vad gott =) Nu blev jag sugen på att laga en massa mat.

2008-01-09 @ 22:27:04
URL: http://mrshanning.blogg.se
Postat av: Rebban

Yummy yummy in my tummy!

Heter det alltså förskola nu för tiden? Jag trodde det hette dagis tills det att dom är 6, och då är det förskola i ett år. Tur att jag inte ska ha några barn för jag är helt vilse...

2008-01-10 @ 08:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0