Frön i örat

Jag har läst bloggar idag men jag har visst glömt att skriva ett inlägg i min egen. Tokigt. Fick för mig för ett ögonblick att jag verkligen hade skrivit. Haha.

Imorse vaknade Arvid först 08:40 men jag lät honom ligga för han lät bara med ljudet som tyder på att han håller på att vakna. Men så somnade han om, och jag också. Vaknade 09:20 av Arvid igen och efter en stund klev vi upp. Sen blev det snabba ryck med frukost, blöjbyte och påklädning för vi skulle till barnmorskan. Väl där så fick jag mina frön i örat (akupunkturen mot illamåendet). Arvid satt så snällt och väntade i en av besöksstolarna. :o)

Sen gick vi till Apoteket och affärn, plus en extra runda för att få en promenad. Skönt! När vi kom hem igen så fick Arvid lunch och sen ville han sova. Han sov 2½ timme och nu håller han på att leka med tomma matlådor.

Funderar på att försöka leta efter överföringssladden till kameran. Den är alltid borta när man ska ha den. Måste komma på ett bra ställe att ha den på... som varje gång.

Kommentarer
Postat av: ram

Verkar som att du och Arvid har det ganska bra tillsammans där hemma och det låter ju bra. Saknar dig på jobbet.... bara två veckor kvar
:)

2008-01-08 @ 16:52:40
Postat av: Carro

Är supernyfiken på hur det går idag? Blogga om det sen=)

2008-01-09 @ 10:01:08
URL: http://mrshanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0