Gräsänka...eller nåt...

Det känns för ett ögonblick att jag är gräsänka. Fast det som hänt är att Andreas är på jobbet och Arvid på förskolan. Jag vet liksom inte vad jag ska göra. Inget barn som kräver uppmärksamhet. Eller som vaknar snart. Jag kan göra vad jag vill. Och vad gör jag? Sätter mig här... Fast jag har startat en omgång i diskmaskinen också. Alltid nåt...

Idag lämnade vi alltså barnen på förskolan. Det gick bra - tror jag. Jag vet ju inte vad som hände när jag gått hem. Men när jag lämnade honom så såg han brydd ut, en av fröknarna hade honom då. Sen var det en annan mamma som kollade in genom fönstret, och då hade Arvid suttit i frökens knä. Ingen gråt alltså. Vi får höra sen hur allt gått.

Jag har varit på Apoteket och köpt illamåendeband som ska sitta på handleden. Motverkar illamående är det tänkt - inte öka på det hela alltså. :oP Får se om det funkar...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter inte roligt att du måste må så där illa. Gjorde du det med Arvid också?
Nu är det helg - skönt!
Kram Sofia

2008-01-18 @ 17:04:06
Postat av: Jenny

Haha, det där med illamåendeband påminner mig om Hassan-sketchen med schampoot. "-Men jag vill ha schampoo MOT fett hår, inte FÖR fett hår..." Hihi.

"Show me heaven"... *suck* Jag fick nästan ont i magen när du skrev det. Haha.
Kramar!

2008-01-18 @ 22:52:04
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0