Kalla

Charlotte Kalla är så cool! Hoppas det går bra imorgon också!

Idag är det en riktig sportdag - fast jag tänker inte utöva någon själv. Längdskidåkning, alpint, skidskytte, Junior VM-final och derby Timrå-Modo. Hjälp!

Igår kom Andreas och Arvid och hälsade på mig på jobbet. Himla trevligt var det. Jag hade fredagsfika också så det passade bra. Sen jobbade jag vidare och de åkte in på stan för att fixa en del ärenden. Sen kom de och hämtade mig på jobbet och hade köpt kinamat till middagen - mums!!

Det blev en lugn kväll med På spåret och Sportens årskrönika. Jag blir alltid så rörd av Sportens årskrönika, så även denna gång. Inte blev det bättre av att jag som gravid är extra känslig... Sen försökte jag lösa lite korsord när jag lagt mig i sängen, men jag var alldeles för trött. Imorse tog Andreas hand om Arvid så jag fick en lugn morgon också, skönt!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig.

tänkte bara slänga in ett tips i din blogg.
har du hört talas om gratisbio.se en sajt där
du samlar poäng genom att klicka dig runder på
olika sidor och välja att få nyhetsbrev. du får
poäng för detta och samtidigt som du får poäng
så stiger det för att du ska kunna få gratisbio
checkar hem i brevlådan. om du satsar på stort
kan du som jag samla in stora poäng och när du
väl samlat ett antal kan du beställa presentkort
på en massa affärer som kicks hm vero moda stadium
och de andra stora kedjorna i sverige.

själv har jag nu lyckats skrapa ihop till present kort för
1200 kr på kicks och 500 kronor på dinsko. så jag
tycker du ska bli medlem med.

genom att ange mig som värvare så får du redan
75 poäng från start. denna månaden har du även
chansen att på deras sida vinna en iphone och
mobiler och modell bilder av dig själv. gå med.

ange mig som värvare ; uniqa
här är länken till sidan ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2008-01-05 @ 12:45:20
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Jenny

Jäkla Stina! Nu blev jag ju tvungen att se Årskrönikan på grund av ditt inlägg. Jäsiken, satt jag inte och grinade jag också...? :)
Kram!!! o god fortsättning!

2008-01-05 @ 18:12:15
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0