Nyårsafton och lycka i spel?

Hehe, Åke kom med ett inlägg så jag känner mig manad att berätta om spelandet på nyårsafton. På nyårsaftonssidan så gick det inte så bra. Maggan och Åke vann över Andreas och mig i Master of Television. Jag som älskar spelet har inte vunnit än... Meeeen efter tolvslaget så började jag vinna - speciellt i Jeopardy. Jag hoppas nu att det betyder att jag ska vinna mycket år 2008. Spillde ut Andreas champagne det första jag gjorde efter tolvslaget, men det hoppas jag inte ska spela in på mitt kommande år. Vill inte spilla hela året. Det vore trist.

Himla trevligt hade vi på nyårsafton i alla fall! Vi firade hos Maggan, Åke och barnen. God mat och sällskapsspel. Arvid hade med sig resesängen så han somnade vid 21 efter en stunds vägran. Martin däckade direkt. Sen höll tvillingarna igång innan de båda slocknade. Himla fint fyrverkeri hade Åke skaffat också. Åkte hem vid 02-tiden så nu är jag rädd att jag vänt på dygnet... men jag ska lägga mig nu (hoppas jag).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0