Utvecklingssamtal

Nu har jag äntligen fått in en hel del bilder. Finally! Det hela löste sig av sig själv så jag behövde aldrig vänta på Andreas. Försökte ta bort blockeringen men då låste sig datorn, men sen hade det fixat sig ändå. Måste ha kommit åt och råkat blockera popupfönster först fastän det inte var meningen.

Idag var jag på utvecklingssamtal på förskolan. Lite svårt när vi inte varit där så många dagar, men det var mest för att prata lite och saker som kan vara bra att veta, osv. Allt hade för övrigt gått bra idag också. :o)

Ringde min chef idag för att tala om att jag egentligen inte kommit fram till så mycket vad gäller min vilja att gå ner i tid. Jo jag tänker gå ner i tid, men jag vet inte hur många procent jag ska jobba. Problemet är att jag har svårt att ta mig till och från jobbet eftersom jag inte har någon bil. Andreas måste ha vår (fast det är egentligen hans) bil till sitt jobb. Och chefen vill att jag ska jobba samma antal timmar varje dag, så det blev lite förvirrat läge. Men jag har pratat med pappa ikväll om bilar och samåkning, osv., och det ska nog gå att ordna, vilken klippa! Det går nog att pussla ihop på ett eller annat sätt. Det gäller ju dessutom bara fram till sommaren, sen blir jag föräldraledig igen. 

Andreas o jag funderar på att skaffa en till bil så småningom, vi blir ju en till familjemedlem i år och det blir mycket packning och barnstolar i en sedan-bil så det är nog läge vad det lider. Men som sagt, vi vet ju inte när den bilen kommer på fråga. Eller vad för bil det blir.

Går omkring och väntar på 3 olika brev med posten nu... *väntlös*
Kallelse till ultraljud - - - kallelse till 1½-årskoll - - - en bok jag vunnit på Tradera

Kommentarer
Postat av: Rebban

Vilka fina bilder du har lagt in!

Hoppas att du får dina tre brev! Jag väntar också på ett traderapaket slog det mig just, undra vart det kan tänkas vara?? hmmm

2008-01-17 @ 08:12:14
Postat av: Carro

Du vill inte jobba 6 timmar per dag då? Men som sagt struligt utan bil, köp er en billig volvo som vi har, den går i alla väder=) Så ni har redan haft utvecklingssamtal ni, vi har fortfarande inte haft det. Måste fråga Elin om hon har det.

2008-01-17 @ 19:26:09
URL: http://mrshanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0