8 dagar till BF

Det här är ju riktigt spännande! Från och med lördag är det någon som gissat varje dag. Förutom 17 juli. Någon som törs slänga in en gissning då som inte gissat förr? ;o) Jag ser ju hellre att det blir tidigare, men det finns just nu inget som tyder på det. Fasen, här går man omkring och är väntlös redan och då är det så mycket som åtta dagar kvar till BF! Bebisen kanske inte kommer förrän om tre veckor!

Det vore intressant om vattnet gick så förlossningen startar på det sättet. För förra gången startade det med värkar. Jaja, återstår att se förstås. Har börjat få mer o mer ont i ena fogen också, men man får väl se det ljusa i det hela - kroppen ställer in sig för start. För ut ska ju bebisen, frågan är bara när och hur.

Vi har haft en väldig tur med Arvids sänggående tycker jag. Han har inte varit lätt alla gånger, men vi har nog haft det ganska lättsamt ändå. Men nu har han krånglat i flera veckor. Vi försökte ju för någon vecka sen att få in mer rutiner och det funkar ju ett tag. Men nu för tiden vill han inte somna i vagnen längre när man är på stan, för där är det ju så mycket roligt som händer. Bäst vore väl om vi började få in rutiner igen, men det är ju mycket man vill hinna med. Hoppas det blir bättre, men när bebisen kommer lär det nog bli lite kaos igen gissar jag. Hoppas man får extra superkrafter tills det är dags...
 Badhusparken idag

 Jamtli i lördags

Kommentarer
Postat av: Catarina

Åh, vad spännande! När man är mitt i allt vill man bara att något ska hända, men i efterhand tycker jag det är så häftigt och spännande. Man vet ju varken när eller hur allt ska börja. Trist att man inte känner så när man närmar sig BF utan då är man bara jätteless :) Kram Catarina

Postat av: Catarina

Att minska sömnen mitt på dagen har fungerat bäst för oss. Då somnar hon i tid på kvällen. Hon har inte heller blivit tröttare eller mer grinig av att sova mindre på dagen så det kan nog vara värt ett försök iaf. Kram Catarina.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0