BF+2

Kom på att folk kanske börjar undra nu när jag inte bloggat på hela dagen... Men vi har inte åkt in och jag känner inget så ni kan vara lugna. ;o)

Inatt blev jag konstig i magen (inga värkkänslor utan snarare "vanligt" konstig i magen) så jag var tvungen att kliva upp vid 04-snåret. Var uppe ett bra tag men tyckte inte att jag blev nå bättre så jag provade att lägga mig igen. Då kom jag på att det kanske var så att jag var hungrig. Jag hade inte ätit något efter middagen igår så jag gick ner och åt lite, och hjälp vad gott jag sov sen! Sov till närmare 09 imorse!

Sen har vi varit och vattnat blommorna hos svärföräldrarna, lämnat tillbaka hyrfilmerna (jag såg aldrig Ocean's 13...somnade ifrån den...) och sen var vi till min mormor med lite födelsedagsfika från igår.

Övrigt som hänt idag är att jag har bäddat vaggan och köpt sommarens hittills godaste jordgubbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0