BF+6

Ledsen att göra er besvikna... men det händer inget här. Det är så lugnt som det bara kan bli. Nej förresten, jag har haft en massa hormonspöken i kroppen idag, jag är nog rätt väntlös så jag har gråtit i perioder idag. Men det är väl en slags förberedelse det också...

Vi var till bm idag, vanligt rutinbesök. Allt var bra. Huvudet neråt. Jag har inte gått upp i vikt på flera veckor. Hurra! Jag har nu gått upp 19 kg den här graviditeten, förra gick jag upp 30...

Igår åkte vi för att vattna blommorna hos svärföräldrarna igen. Tyvärr glömde vi nyckeln... så vi ska åka dit om en liten stund och idag tar vi med oss nyckeln! Efter gårdagens vattningsfärd så handlade vi och sen åkte vi hem och sov. Sen gick vi ut på promenad för att försöka få igång en förlossning. Inget har hänt sen dess. Men regnade gjorde det på oss - rejält! Vi hade dock precis kommit fram till Brunflo kyrka då så vi satte oss i busskuren där och fikade saft, bullar och jordgubbar. Jättemysigt hade vi!! :o)

Kommentarer
Postat av: Rebban

Lite besviken ja, men men. Den som väntar på något gott! (dvs brännbollsmatch =D )



Vilken mysig utflykt ni fick! Det var ju tur att ni hade med er lite proviant.

2008-07-17 @ 15:55:38
Postat av: Jenny

Vilken himla fin familj du har Stina... :)

Kram!

2008-07-17 @ 16:47:23
URL: http://jennysundin.blogg.se/
Postat av: Sara

Hrm, erkänner väl då att jag va extra nyfiken nu på om du uppdaterat eller låg o födde! ;) Det blir som en drog ..

2008-07-17 @ 16:57:39
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej!



Att ni inte gick ner för backen och hälsade på oss sedan ni fikat i kuren! Det hade gjort Isak glad! Hoppas att det går bra för er att vänta, kan förstå att det är långsamt (Isak väntade 9 dagar extra på att komma ut)!

2008-07-17 @ 21:58:27
Postat av: Anna Hoglert

Ja det var ett roligt sammanträffande =)

Hoppas bebis kommer snart, Axel kom på BF+17 och det var ingen höjdare... tror förresten att det är en pojke till och att han kommer födas 19/7! lycka till när det sker!

2008-07-17 @ 22:37:43
URL: http://nogg.se/mittlivsomjag
Postat av: Carro

Vad fina ni är=)

2008-07-18 @ 11:14:00
URL: http://mrshanning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0