BF+8

Det var det det.... Arvid kom ut på BF+8, men den här bebisen verkar ha andra planer. Dagen är visserligen inte slut än, men jag känner ju inget än så länge...

Finväder idag, men jag kunde inte bry mig mindre.

Imorse ville Arvid upp 05:30!!!!! Men vi insåg att vi nog haft tur så länge så ett litet bakslag kan man kanske ta. Jag tror att han hade drömt nåt så det var därför han var ledsen och vaknade. Att det dessutom var ljust med solsken ute gjorde nog inte saken lättare... Så det blev barnprogram från kl 06 imorse...

Nu får det hända nåt!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jonas o Cattis

Åh, förstår att du är superless!! Hoppas det bara sätter igång vilken sekund som helst. Kram Catarina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0