Blooood

Bloooood ja, men från näsan även denna gång. Klantigt, men jag var ju i näsan och pillade och så satte det igång igen. Störtblödde näsblod igen. Fast den här gången visste vi ju vad som tipsats om på sjukvårdsrådgivningen så vi (som precis kom fram på kalas hos Carolina, Lars och 1-åringen Linn) fick bomullstussar och olja att stoppa in i näsan och sen satt jag där och tryckte... Det blev lite snopet eftersom jag sett fram emot kalaset, men ibland blir det ju inte riktigt som man tänkt sig uppenbarligen... Efter ett par timmar var jag tillbaks på banan igen, men då hade vi redan lämnat kalaset. Nu ska jag försöka låta bli näsan.... ;o)

Inga känningar annat än ont bakåt ryggen ibland, men det har som sagt pågått en längre tid redan...

Imorgon är det dags för återbesök på förlossningen för att se hur barnet ligger. Jag tror att huvudet fortfarande är neråt. Men tydligen kan man ju aldrig vara speciellt säker...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Skönt att du är bättre nu, men trist att du missade hela kalaset! Kram!

2008-07-02 @ 22:11:04
URL: http://canbar.blogg.se/
Postat av: eka

Snacka om att fastna med fingret.

2008-07-03 @ 08:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0