Mycket bättre natt

Inatt har jag lyckligtvis sovit riktigt bra. Har nog bara vaknat två gånger. Helt otroligt! Har dessutom sovit gott. Så nu vet jag inte om jag ska sova nåt mitt på dagen. Jo kanske. Jo det blir nog så. För vem vet när man kan behöva lite extra krafter?

Igår var jag riktigt gravid... Började gråta utan anledning och kände mig less och väntlös och allt var bara bedrövligt. Andreas undrade vad jag kunde tänka mig göra för att det skulle bli bättre. Jag funderade ett tag och kom fram till att jag nog ville hyra film. Sen undrade han vad jag ville äta till middag. Jag sa sallad från Daffys. Eller köttfärs och ris. Eller kebab i bröd. Det var vad jag var sugen på just då. Så vi bestämde oss för att åka till stan, äta kebab och hyra film. Jag älskar att åka bil så det blev också uppmuntran för min del. :o)

Vi fikade dock lite först så Arvid fick väl nån energiladdning som hette duga. Han surrade konstant på väg in mot stan. Roligt såklart. Andreas och jag satt och flinade åt varandra. :o) På Videoteket träffade vi Carro, himla roligt att ses igen!!! Vi kom på att det var i juli förra året vi sågs sist, hjälp vad tiden går! Våra pojkar är nu dubbelt så gamla som då. :o)

Idag har en snickare från kommunen varit här och snickrat fast räcket på vår altan. De som bodde här förut hade ett handikappat barn som behövde ramp upp på bron så när de flyttade och rampen försvann så blev det ett stort hål i räcket/staketet på bron. Vi har länge fått höra att det var på gång (vi har ringt flera gånger), men nu när det alltså gått ett år sen vi flyttat hit så har vi fått bron fixad. Heureka!

Nej nu är det dags för lite vila då! Inga känningar än så länge, så nu vet ni det också. Slemproppen har dock släppt några dagar, men det behöver ju inte betyda nåt. Kan dröja flera veckor till. Suck... På torsdag har vi dock bm-besök och på fredag är det dags för tillväxt-UL igen.

Är det förresten nån fler som tycker att reklamen från Comviq "Vad gör dina föräldrar när du är utomlands?" är fruktansvärt rolig??

Kommentarer
Postat av: Rebban

Ja jag tycker det!! Framförallt när dom ska åka skateboard...

2008-07-07 @ 18:04:52
Postat av: Rebban

Ja jag tycker det!! Framförallt när dom ska åka skateboard...

2008-07-07 @ 18:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0