Sent

Känns inte som nån vanlighet att man är vaken så här sent. Men nu blev det så. Dumt egentligen. Jag borde ju vila allt jag kan.

Ikväll har Andreas och jag spelat två omgångar Hollywood. Andreas vann båda gångerna. Nästa gång är det min tur. Jag vet det! :o)

Imorgon ska vi till barnmorskan. Kul med något inplanerat. Det är ju inte vidare krävande att gå dit. Men tänk om hon säger att bebisen ligger i säte igen!!! :oO

En hyrfilm har vi kvar att se och det är Ocean's 13. Får se om det blir imorgon kväll eller när det blir.

Hänger en del på Familjeliv igen. Det är ju ganska aktuellt nu känns det som. Lär väl lägga sig om några veckor - när bebisen är ute. För tänk att den verkligen kommer ut snart! Ingen vet hur och ingen vet när, men att den kommer ut är väldigt säkert! Vi är bjudna på släktfika 2 augusti och då borde vi ha den nya familjemedlemmen med oss i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0