Skön natt

Idag ska vi till bvc, ska bli mycket intressant. Sen ska vi hem och sova och sen ska vi åka till Maggan och Åke för lite Norrlands-reunion, det blir apkul!

Inatt somnade vi vid 00, sen vaknade inte Johanna förrän 05:45 och ville äta! Helt otroligt! Det bästa var nog att hon somnade i vagnsinsatsen så jag hade hela sängen för mig själv i hela 5 timmar o 45 minuter! Det behövs nog ibland. Annars delar jag och Johanna säng. Vi har ju ett helvetesgap i sängen mellan Andreas o mig så det är inte direkt så man lägger henne där... Ibland strandar jag där själv, men det är inget jag föredrar för speciellt bekvämt är det inte.

Igår åkte vi ner till Flatnor och kollade på sommarstugebygget. Himla fint blir det! Åkte till Hällböle och skulle bada (inte jag då såklart), Eka kom också dit. Det blev dock mamma som vann badningen för ingen annan badade. Jo Andreas gick i till knäna för att hämta sin radiostyrda båt som hade skenat iväg.

Plikten kallar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur gick det på bvc? :)

2008-07-31 @ 21:05:25
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0