En onsdagsmorgon

 Midsommarafton på affärn. En ny favoritvagn månne...?

 Nya skötväskan. Hoppas den blir bra!

Det gick lätt att lägga Arvid igår, han somnade på säkert tio minuter bara. På sista tiden har det ibland tagit upp till två timmar. Vi som haft ganska tur med Arvids sänggående känns det som, har haft problem ett par veckor nu när han varit svårsövd. Bara på kvällen, för på dagen har det gått lätt. Men det verkar som om det var rutinerna det hängde på, så nu ska vi försöka hålla rutinerna så gott det går.

Vad som blev lite tokigt ändå (för vår egen del i alla fall) var att Arvid var pigg och alert redan kl 06.45 imorse... Det var annat mot för igår när han klev upp 08.30... Men det är bättre med ett glatt barn än att man får sova länge på morgonen själv. Jag får försöka vila sen när han sover mitt på dagen. Sen ska vi till Martin på 3-årskalas! :o)

Igår kväll satt jag och pysslade i ett par timmar med Martins grattiskort. Hann dock inte klart riktigt för Morden i Midsomer började. Och Troy var med!!!!!! :o)

Inatt har jag drömt en hel del om vändningsförsök, ultraljud och jag tror det har rört sig mycket i magen också. Två dagar kvar nu innan ultraljudet. Det ska bli mycket intressant!

Kommentarer
Postat av: Rebban

Jag tänkte faktiskt på dig igår, "nu sitter säkert Stina och äter jordgubbar och tittar på det här" sa jag till Daniel när vi tittade på Midsommer. =)

2008-06-25 @ 11:05:15
Postat av: Erika

Du jag tittade också på morden! I love it! det var kul att troy var med, varför kan inte cully gifta sig med han istället för den där slusken...mutter mutter :P

2008-06-25 @ 17:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0