Hoppsan...

Idag var vi till barnmorskan. Ett stort steg tillbaka kan man säga nu för hon tyckte det kändes som om bebisen låg med rumpan neråt..... Ghaaaaaaaa!!!!! Hon blev dock rädd att hon hade skrämt upp mig för det var inte alls säkert att hon hade känt rätt, det var tydligen svårt att känna idag.

En annan bm än den jag är van hade jag också eftersom min bm har semester nu. Men hur som helst är det mycket bra att vi har tid bokad för ultraljud på fredag så kan de kolla upp hur bebisen ligger också. Så himla typiskt bara! Jag som slutat bekymra mig för det eftersom huvudet legat neråt de senaste gångerna och att min bm dessutom förra gången tyckte det kändes som om huvudet var fixerat (men hon var dock osäker). Men nu har jag alltså börjat bekymra mig igen... alltid är det väl nåt. ;o)

Carolina och Linn kom och hälsade på idag, det var mycket trevligt. Carolina vet dessutom hur man gör en Stina glad så hon hade med jordgubbar. ;o) Även Arvids mormor o morfar har varit här idag, fast i två olika omgångar.

Tänkte bjuda på en bild av magen som den ser ut idag också.
 Vecka 38

Annat som är nytt är att vi försöker få tillbaka lite av Arvids rutiner. Vi får se hur det går med den saken. Heja oss! :o)

Kommentarer
Postat av: Catarina

Ja, hoppsan måste man säga :) Hoppas att han/hon tar och vänder sig tillbaka då snart. Du har en superfin bebismage :) Kram Catarina.

Postat av: Sara

Billy skruvade inte ner sig förrän vattnet gick..

2008-06-25 @ 13:12:22
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0