Prisa gud, här kommer skatteåterbäringen...

Idag kom skattepengarna som ett brev på posten! Eller som pengar in på kontot helt enkelt... Jippie och hurra!

Det har varit en mycket bra dag med tanke på den lille bebisen som kom till världen igår kväll. Att det var tokmycket att göra på jobbet blev faktiskt lite lättare pga det. Jag fick sms av Ramona när jag hade lämnat jobbet att brandlarmet hade gått så de stod samlade ute på gården. Tur att solen sken!

Arvid har börjat säga sitt namn. Men han lägger också till ett "Ooooo" ibland. På förskolan finns nämligen en till Arvid. Och han fortsätter att kalla sin pappa för "Dreas". När han inte svarar till "Pappa" så provar Arvid med "Dreas" istället. :o) Det var i lördags som jag ropade och sa "Andreas! Vad gör du?" för han hade varit borta en stund och jag hörde honom inte. Efter tio minuter eller nåt så ropade Arvid också: "Dreas! Göö du?"

Idag har det varit varmare än varmast känns det som... Men jag mår ganska bra ändå. Har visserligen mått lite illa idag, men annars är det bra. Imorgon ska jag till barnmorskan, det ser jag fram emot! Det ska bli mycket intressant att höra hur bebisen ligger nu... Idag fick mina jobbarkompisar se bebisen hicka. Det är en underhållande mage jag har. :o)

Kommentarer
Postat av: Rebban

Åh söt-Arvid!! Vi måste träffas snart så jag får höra alla fina ord!
Men jag tror faktiskt inte det blir före bebisen kommit, men man kan ju leva på hoppet! (som med Lotto =) )

2008-06-04 @ 08:26:25
Postat av: elin

Arvid verkar så duktig på att prata! Mio säger nåt ord här och där men inga meningar som Arvid verkar kunna. jag jämför bara för att konstatera hur olika de är, inte för att något är sämre... (Sist lät det som att han sa "åh faan" när han inte fick av sig en sko så han får gärna vara tyst ett tag till)

2008-06-04 @ 09:15:25
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0